-T-A-U- Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


IRC link: http://irc.lc/onlinegamesnet/ Server: #T-A-U
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Tip: Hoe voorkom ik een Ninja!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
kamikaze-piloot

kamikaze-piloot


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 16-10-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Purmerend

Tip: Hoe voorkom ik een Ninja! Empty
BerichtOnderwerp: Tip: Hoe voorkom ik een Ninja!   Tip: Hoe voorkom ik een Ninja! Emptyma okt 17, 2011 11:47 pm

Aan het bovenstaande heb ik niet veel toe te voegen..

Behalve:

Hoe voorkom ik een ninja.

Een gewone Ninja voorkomen is vrij eenvoudig:
(Dit plan bij een crash t.a.t. uitvoeren)

Stap 1 is je spioneert iemand en vind wat leuks om te prakken.
Stap 2 Je gooit alles in de sim (er zit ook een sim inbegrepen bij de galaxytool)
Stap 3 Je gooit je recyclers vooruit (zorg dat ze binnen 30 min tot 1 uur van de slag aankomen)
Stap 4 Je verstuurt je vloot

Deze stappen voer je altijd uit voor je aanvalt.

Dan is de aanval opgezet.
Stap 5 Controleer om de 5-10 minuten op activiteit (eem simpel * of tijdsweergave in minuten 14/15/16 etc en refresh op de seconde )
Stap 6 Zet een AGS op (nodig alleen jezelf uit)
Stap 7 Zorg ervoor dat je een spionagesonde meestuurt die de aanval meer dan 1 a 2 minuutjes vertraagt (PAS BINNEN DE LAATSTE 30MIN!!)
Stap 8 Spioneer target opnieuw en zorg er voor dat je spionage sonde na de originele aankomst tijd aankomt om te spioneren. Of kijk gewoon of de activiteitsstatus is veranderd.
Stap 9 Zonder halteerende vloot Good luck and Bingo!! Met halteerende vloot pull de aanval.
Terug naar boven Ga naar beneden
xerxe




Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 16-10-11
Leeftijd : 47

Tip: Hoe voorkom ik een Ninja! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tip: Hoe voorkom ik een Ninja!   Tip: Hoe voorkom ik een Ninja! Emptydi okt 18, 2011 10:00 am

het kan natuurlijk zijn dat je een planeetje aanvalt binnen phalanxbereik van een alli-genoot - dan gewoon even vragen om een phalanx check 2min voor de aanval - redelijk zeker, maar dit werkt niet voor terugtrekkende plaatsingsmissies (!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gijs

Gijs


Aantal berichten : 387
Registratiedatum : 28-05-11
Leeftijd : 33

Tip: Hoe voorkom ik een Ninja! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tip: Hoe voorkom ik een Ninja!   Tip: Hoe voorkom ik een Ninja! Emptydi okt 18, 2011 8:27 pm

Vraagje,

Soms dan doe ik het zoals beschreven maar en kies ik bij Vlootverzending II Strijdkrachten: de AGS aanval.
Zodra ik dan op Ga verder klik kan ik niet meer op AGS aanval klikken. alleen nog maar aanval of spionage.
Wat doe ik fout.
Te laat vertragen?
Terug naar boven Ga naar beneden
xerxe




Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 16-10-11
Leeftijd : 47

Tip: Hoe voorkom ik een Ninja! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tip: Hoe voorkom ik een Ninja!   Tip: Hoe voorkom ik een Ninja! Emptydi okt 18, 2011 8:38 pm

ja dat zou het kunnen zijn (je mag geloof ik maximaal 30% vertragen) - je kan dan wel proberen in 2x te vertragen

dus je hebt bv. iets al vliegen met nog 1h. tot aankomst, maar je wil iets bijzetten dat 1.5h duurt, dat lukt dus niet.
dan kun je proberen eerst te vertragen (b.v. met x-ers op versch. snelheid) naar bv. 75min (evt. weer terug trekken) en vervolgens verder vertragen door de vloot bij te zetten met 1.5h vluchttijd ....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tip: Hoe voorkom ik een Ninja! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tip: Hoe voorkom ik een Ninja!   Tip: Hoe voorkom ik een Ninja! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tip: Hoe voorkom ik een Ninja!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tip: Hoe voorkom ik een sprongpoort ninja!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
-T-A-U- Forum :: Algemeen :: Discussie-
Ga naar: