-T-A-U- Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


IRC link: http://irc.lc/onlinegamesnet/ Server: #T-A-U
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Handelen met Extatica

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Extatica
Gast




Handelen met Extatica Empty
BerichtOnderwerp: Handelen met Extatica   Handelen met Extatica Emptyma jan 30, 2012 7:14 pm

♥️Lieve Tau-tjes♥️

Iemand intresse om indien nodig Deut af te nemen?
(Handelen met mij gaat altijd volgens vaste regels en er zullen geen misverstanden ontstaan)

Mochten jullie me nog niet kennen ik ben een ''Handelaar/trader'' die je allang niet meer zoveel ziet in Ogame.
Ik handel met de Top10 allianties en heb aardig wat sterke spelers als klanten.
Maar af en toe heb ik wat over om te handelen met (nog) onbekenden om zo hopelijk een band te kunnen leggen.

Mocht er iemand geïntresseerd zijn dan hoor ik dat graag, vooralsnog geldt wie eerst komt het eerst krijgt Razz

Je mag tevens ook bij mij halten of andere GSjes handelen indien je dat wilt (en ik afnemers weet).

Mocht je nu denken ''kunnen we die Extatica wel vertrouwen'', dan mag je graag navraag doen bij zowel mensen uit
-T-A-U- als bijna alle andere allianties die je kent Razz

MVG,

Extatica (Empress of T.E.O.)

Aantal crashes gedaan 0 (moet ook zo blijven)
Terug naar boven Ga naar beneden
Extatica
Gast




Handelen met Extatica Empty
BerichtOnderwerp: Regeltjes om geen problemen te krijgen   Handelen met Extatica Emptyma jan 30, 2012 7:58 pm

Op verzoek enkele regels die jullie waarschijnlijk al als vanzelfsprekend zien maar toch:

1. 12u voor of na een transactie gelieve geen spio's te sturen.
2. Alles mag bij mij naar 1 planeet en als een mixje (als er niks speciaals wordt afgesproken)
3. Handels tijden zijn van 06:00 t/m 23:00 (als aankomst tijden)
4. Soms wordt het verstuurd in aparte vrachten, om zo jullie veiligheid te waarborgen tegen crashers.
5. Val mij aan (na enkele transacties) en je staat op een zwarte lijst in veel hogere allianties, dus voor
je eigen veiligheid, denk er niet eens aan.
6. Indien iets je niet zint kan je de transactie cancelen t.a.t.
7. Aanvraag doen voor informatie over mijzelf mag bij andere alliantie inc. de mijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Handelen met Extatica
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
-T-A-U- Forum :: Algemeen :: Diplomatie & Oorlog-
Ga naar: